Motto:

"Omul trebuie sa manance pentru a trai, nu sa traiasca pentru a manca" (Benjamin Franklin)

03 noiembrie 2014

Jurnal din Coreea: Acasa cu familia

Prima zi de vacanta a fost dedicata familiei. Bunicii au fost incantati sa isi vada nepotii si mai ales pe cea mica, deoarece a fost prima intalnire. Au venit in vizita si cumnatii mei cu sotiile si cu copiii si sufrageria a devenit teren de joaca. 3 baieti cucuieti, vorbind in 2 limbi diferite...a fost un spectacol. Iustin, fiind cel mai mare, le explica de zor in romana celorlalti cum sa se joace. La un moment dat, cel mai mic zice: nu stiu ce zice baiatul asta:))). E interesant sa vad si felul in care interactioneaza Iustin cu bunicii. Am sperat ca el sa invete putina coreeana, dar mai degraba invata bunicii romana:)). Si in prima noapte si in a doua, Iustin a dormit in sufragerie cu bunicii. Pe jos, ca asa dorm coreenii. Sau mai bine zis, a dormit putin si in rest s-a jucat...cam de la 4 la 8 dimineata. Diferenta de fus orar si-a pus amprenta din plin.

Am mancat si pranzul si cina impreuna cu familia extinsa. Abia am ajuns aici si cred ca deja am luat 2 kg:)).

Ma inteleg foarte bine cu cumnata cea mica si abia asteptam sa o revad:). Saptamana asta planuim sa mergem impreuna la cumparaturi. Am o lista luuuunga.

Dupa pranz, sotul meu a plecat la Seul. Am avut emotii sa raman singura cu socrii, dar nu a fost chiar asa de rau :D. Temerile mele au fost cauzate de niste momente din trecut. Faptul ca sotul s-a certat cu parintii cam 1 an inainte sa ma accepte, faptul ca socrul i-a reprosat ca nu m-am trezit la 5 dimineata sa o ajut pe soacra la micul dejun (era imediat dupa nunta si eu eram epuizata) etc. Dar, cu trecerea timpului, relatia s-a imbunatatit. Au vazut si ei ca nu sunt o zgripturoaica care le-a furat baiatul si se pare ca m-au acceptat cu toata inima. De asemenea m-am temut ca in zilele astea sa nu se astepte sa fac eu mancare (mancarea specifica zonei e diferita de cea din Seul), dar m-am linistit. Se multumeste sa ma invart pe langa ea, sa pun si sa strang masa si sa spal vasele:D. Oricum trag cu ochiul la ce gateste pentru ca vreau sa mai fur cateva retete.

Am facut o multime de poze, dar din cauza traficului limitat (ma conectez prin hotspot la telefonul soacrei si deja i-am folosit 50% din date), trebuie sa mai astept putin pana sa le pot posta. Veti putea vedea in poze satul specific coreean, casele traditionale, casa socrilor, piata, magazinele coreene si va mai pregatesc o surpriza. Dar trebuie sa revina sotul de la Seul ;).