Motto:

"Omul trebuie sa manance pentru a trai, nu sa traiasca pentru a manca" (Benjamin Franklin)

19 martie 2014

Supa iute cu fructe de mare - Champpong


Ieri seara am gatit un fel de mancare coreeana pe care nu l-am mai facut de ceva vreme: supa iute cu fructe de mare. Desi nu am avut in frigider chiar toate ingredientele din reteta originala, cred ca a iesit bine devreme ce s-a golit oala:)). Acum postez de pe telefon, motiv pentru care nu am putut incarca poze pentru fiecare etapa. Voi reveni cu pozele cand imi va merge internetul si pe calculator:(.

Timp de pregatire: 30 min
Dificultate: mediu
Ingrediente:
- o mana de creveti decorticati (jumbo)
- o bucata de file de somon
- 5-6 bete de crab taiate cubulete
- jumatate de calamar taiat fasii (eu nu am avut de data asta)
- 1 morcov
- jumatate de dovlecel
- 1 ceapa
- o mana de spanac
- 4 catei de usturoi taiati feliute
- praz
- 1 cm radacina de ghimbir taiat marunt
- 1 mana paste de cartofi dulci (optional)

Sos:
- 1 lg fulgi chilli
- 2 lg sos chilli si soia
- 3 lg sos de soia
- safe
- piper

Intr-o tigaie se pun 4 lg de ulei, 1 lg fulgi chilli , usturoiul, ghimbirul si prazul. Se calesc impreuna, dupa care se adauga legumele si fructele de mare, fara somon. Peste ele se pune sosul de chilli si soia. Se calesc, dupa care se toarna in jumatate de litru de apa data in clocot in prealabil. Se adauga si somonul, sosul de soia, sarea si piperul. La sfarsit se adauga pastele de cartofi dulci fierte separat timp de 3-4 minute si spanacul.

Pofta buna!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Comentarii