Motto:

"Omul trebuie sa manance pentru a trai, nu sa traiasca pentru a manca" (Benjamin Franklin)

31 martie 2014

Somon cu sos iute si ghimbir


In weekend ni s-a facut pofta de peste si cum aveam niste file de somon prin frigider, am hotarat sa pregatesc o cina gustoasa si sanatoasa.

Timp de pregatire: 30 minute
Dificultate: usor
Ingrediente:
- 2 fileuri de somon de marime medie

Sos:
- 3 lg ketchup
- 2 lg pasta ardei iute
- 1 lg otet de orez
- 1 lg zahar
- 1 cm radacina de ghimbir tocat marunt
- 3 catei de usturoi
- 100 ml apa
Toate ingredientele pentru sos se fierb impreuna cat sa se omogezizeze si sa se topeasca zaharul.


Cel mai sanatos e sa faceti pestele pe gratar. Eu l-am prajit in tigaie pe motiv ca era deja tarziu. Deci se prepara somonul dupa cum doriti. Ce vedeti in tigaia mea pe langa somon este o bucatica de ton. Dupa prajit a iesit amarui la gust, asa ce nu s-a mancat:))


Daca faceti somonul pe gratar, adaugati sosul direct in farfurie. Daca il prajiti, adaugati sosul in tigaie si intoarceti fileurile pentru a se acoperi integral. Mai tineti pe foc 2 minute si e gata de servit. In cazul meu, unul din fileuri a fost mai gros si a trebuit sa il tai ca sa se prajeasca ca lumea. De-asta se vad mai multe bucati decat initial :)).


Pofta buna!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Comentarii