Motto:

"Omul trebuie sa manance pentru a trai, nu sa traiasca pentru a manca" (Benjamin Franklin)

20 martie 2015

Macrou cu sos iute


Aceasta este una dintre retetele preferate ale sotului meu, pentru ca mama lui o gatea foarte des :). Asa ca am incercat-o si eu si a iesit o bunatate. Scuze ca poza nu e grozava, dar mi s-a terminat bateria la telefon chiar atunci si cum toata lumea era infometata, nu am mai apucat sa fac si alte poze.

Pentru a incerca si voi reteta aveti nevoie de urmatoarele ingrediente:
- 2 macrouri
- 1 ceapa
- praz
- 1/2 ardei iute
- 1-2 carofi taiati cuburi

Sos: 
- 3 cani de apa
- 5 lg sos de soia
- 2 lg fulgi de chilli coreeni
- 1,5 lg zahar
- 1/2 lg ghimbir maruntit
- 1 lg usturoi pisat
- piper
- sare
- 1 lg ulei

Macroul se spala cu apa si cu sare grunjoasa. Se taie in bucati.
In tigaie se pun apa, cartofii si ingredientele pentru sos. Se lasa sa fiarba si pe la jumatatea timpului de fiert se adauga si macroul cu ceapa și ardeiul iute. La sfarsit se pune si prazul taiat marunt.

Pofta buna! Noi am avut :D

2 comentarii :

  1. 워아~! 이 음식을 꼭 요리할게! 참 너무 맛있어 보이는데요 :)! 감사하고 촉하~

    RăspundețiȘtergere
  2. 워아~! 이 음식을 꼭 요리할게! 참 너무 맛있어 보이는데요 :)! 감사하고 촉하~

    RăspundețiȘtergere

Comentarii