Motto:

"Omul trebuie sa manance pentru a trai, nu sa traiasca pentru a manca" (Benjamin Franklin)

24 decembrie 2014

Ciuperci king oyster cu sos de soia




Dupa o pauza luuuunga, dar bine justificata, iata ca am reusit sa revin si eu pe blog. Lucrez de ceva vreme la un proiectel care sper sa fie gata in ianuarie, dar care imi mananca mare parte din timpul liber. Insa promit ca va fi o bucurie pentru toti pasionatii de Coreea^^. Putintica rabdare sa aveti numai si sa ma iertati ca nu mai postez pe blog atat de des ca inainte.

Astazi va propun o reteta delicioasa care mi-a starnit nostalgia. Eu ador ciupercile si Coreea are o maaaare varietate. Printre ciupercile mele preferate se afla si cele din poza de mai sus. Se numesc ciuperci king oyster si sunt recent aparute la noi pe piata. Pretul e cam departe de a fi unul accesibil (am dat 60 lei/kg), asadar este o mancare pentru zile mari. De pofta, nu am mai putut rezista si am cumparat si eu  1 kg.

Iata si reteta:
- 3-4 ciuperci taiate felii pe verticala. Restul ciupercilor din poza le-am folosit la o delicioasa ceafa de porc cu legume si sos iute.
- 6 lg sos de soia
- putin ghimbir tocat
- 3 catei de usturoi
- 1/2 lg miere
- 6 lg apa

Se prepara sosul amestecand bine toate ingredientele (usturoiul se piseaza). Ciupercile se calesc in tigaie pe o parte si pe alta si dupa aceea se toarna peste ele sosul. Rezultatul este un side-dish coreean delicios cu care va veti impresiona musafirii^^.


Pofta buna!

3 comentarii :

Comentarii