Motto:

"Omul trebuie sa manance pentru a trai, nu sa traiasca pentru a manca" (Benjamin Franklin)

19 iunie 2014

Bossam - Piept de porc fiert si aromat


Zilele acestea am fost extrem de prinsa in noile mele proiecte - kimchi si cursurile de coreeana pentru incepatori. Sotul meu rade de mine cand ma vede ca ma bucur ca un copil mic de faptul ca oamenilor le place kimchi-ul meu :)). Si pentru ca merge de minune la carnita, in special la cea gatita in stil coreean, am testat saptamana trecuta o noua reteta cu piept de porc.
In poza nu arata spectaculos...pana la urma e carne fiarta...dar, credeti-ma, aroma pe care o ia din fiertura este extraordinara^^. In plus, reteta este simplu de facut.

Ingrediente pentru 5-6 persoane (pentru ca merita sa chemati oaspeti la masa:))
- 1 kg de piept de porc dezosat
- 4 cm radacina de ghimbir taiat felii
- 1 ceapa galbena
- 2 capete de ceapa verde
- 5-6 catei de usturoi
- 2 lg pasta de soia
- piper boabe
- 1 lg cafea instant (elimina mirosul carnii)
- 2-3 foi de dafin


Se pun toate ingredientele pentru supa la fiert si dupa ce dau in clocot se adauga carnea taiata in bucati mari. Dupa ce puneti carnea la fiert, fierbeti timp de 20 min la foc iute, dupa care acoperiti si fierbeti la foc mic timp de 40-50 min pana se fragezeste. Dupa ce este bine fiarta, carnea se scoate si se taie felii subtiri.


Carnea se mananca in stil ssam, adica se infasoara in frunze de salata/kimchi/leurda murata cu orez, usturoi si ssamjang. Nu uitati si bolul de orez^^.

Pofta buna!

Un comentariu :

Comentarii