Motto:

"Omul trebuie sa manance pentru a trai, nu sa traiasca pentru a manca" (Benjamin Franklin)

11 iunie 2014

Carnaciori cu legume


Asta este primul fel de mancare coreeana pe care l-am gatit sotului dupa ce ne-am casatorit^^. Pe atunci, cunostintele mele despre bucataria coreeana erau destul de limitate, asa ca nu ma aventuram sa fac retete prea elaborate. Este o reteta rapida si gustoasa.

Ingrediente:
- 25-30 carnaciori de bere
- 3 catei de usturoi taiati feliute
- 1/2 lg fulgi de chilli
- jumatate de dovlecel
- o ceapa
- jumatate de ardei gras
- o mana de kimchi (acest ingredient nu este in reteta originala; nu este in poza, deoarece a fost o idee care mi-a venit la final si cum aveam kimchi proaspat in frigider, i-am dat curs. Nu ne-a parut rau:))


Sos:
- 6 lg ketchup
- 3 lg sos de stridii (il gasiti in supermarketuri - oyster sauce)
- 2 lg vin alb
- optional: 1 lg pasta de ardei iute

Se pune ulei in tigaie, se adauga usturoiul si fulgii de chilii si se calesc cateva secunde.


Se adauga carnaciorii (crestati-i inainte pentru a lasa sosul sa patrunda mai bine) si legumele, se calesc impreuna, dupa care se adauga sosul. Se amesteca bine, iar la sfarsit se adauga kimchi-ul.


Daca puneti si un bol de orez alaturi, veti avea parte de o masa delicioasa:)

Pofta buna!





Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Comentarii